Arenan

Videoklipp jag spelade in om arenan för att visa hur den ser ut. 
 
Jag hade precis klippt luggen idiotkort. Fråga inte varför, jag fick någon idé om att det kunde ju vara kul att testa att ha lugg. Tänker skylla på att frisören var dålig. Kände mig lite som den elaka drottningens bror i Snow White and the Huntsman. Okej, kanske inte riktigt så illa, men nära! Har försökt täcka över det genom att ha en skum snedlugg. Med en irriterande hårtest som hänger fram på sidan.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amethystjewel.blogg.se

Min Hunger Games-Fanfiction som jag skrivit på under mer än ett års tid(!) Den fanns tidigare på en webbsida, där jag tyvärr var tvungen att ta bort den pga våldsamt innehåll. Har fått redigera den rejält för att ens få lägga ut den i bloggen, just so you know ^^'

RSS 2.0