Karaktärer - Distrikt 10

District 10 - Livestock
 
Cavia Brown
Ålder: 13
Betyg: 3
 
Cavia är väldigt gullig med sitt rundade ansikte som fortfarande ser lite barnsligt ut. Hon utgör troligtvis inget större hot mot de andra. Varken till utseende eller styrka.
 
Fakta om namnet:
"Cavia" är latin för "Marsvin".
Brown är ett vanligt efternamn. Men det kan även syfta på färgen brun.
 
Gaur Harper
Ålder: 16
Betyg: 6
 
Gaur är välbyggd, nästan som en oxe. Även om han inte kan mäta sig med karriäristerna drar han sig inte för att skada andra. Han har ett latinoamerikanskt utseende och innehar troligtvis rekordet av piercingar inne på Arenan. Förutom den stora ringen i näsan har han även diverse piercingar i öronen och ögonbrynen. Det ryktas även om att han har piercat, hm, vissa delar av bröstkorgen...
 
Fakta om namnet:
Gaur är en sorts asiatisk buffel.
Harper är bara ett vanligt efternamn jag valde.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amethystjewel.blogg.se

Min Hunger Games-Fanfiction som jag skrivit på under mer än ett års tid(!) Den fanns tidigare på en webbsida, där jag tyvärr var tvungen att ta bort den pga våldsamt innehåll. Har fått redigera den rejält för att ens få lägga ut den i bloggen, just so you know ^^'

RSS 2.0